torstai 12. kesäkuuta 2014

sekalaista

Kaivoin yks päivä tässä kaikki mun vanhat kesä-heinä Demit, ja aloin ahkerasti lukee niitä. Se oli itseasiassa kiva lukee kaks kesää vanhoja muoti juttuja ja kaikkia vinkkejä.

Olin yks sunnuntai kattomassa Miley Cyrusta. Keikka oli mahtava  ja seura oli ihan parasta ♥ Päästiin aika lähelle lavaa. Keikalla oli tosi paljon kaikkea rekvisiittaa ja Mileyn puvut oli jotain niin ihania. En saanut kuvia keikalta koska järkkäriä sinne ei saa viedä ja pokkari unohtu kotiin.
Haha, Nikestä ja musta aika ylisöpö kuva!
Tässä nyt oli näitä sekalaisia kuvia mitä oon räpsinyt mutten ole saanut postausta aikaan. Oon niin ilonen että mun huone on ihan kohta valmis, rippijuhlatkin sunnuntaina ja ihana kesäloma ♥ Videoo muuten tulossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti