maanantai 20. tammikuuta 2014

minut on haastettu

Heipsis!
Kuten otsikossa lukikin niin Katri haastoi minut :) Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan  heitä, joilla on alle 200 lukijaa. Tähän lisäsin vielä eilisiä kuvia ulkoolta!

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Sinun tulee haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa, kenet olet haastanut.
6. Kerro kuka sinut haastoi. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta
- Oon hulluna vaatteisiin, enkä voi elää ilman vaatekauppoja.
- eläimet ovat suuri osa elämääni ♥
-Glee on yli voimanen suosikki sarja
- Blogit on mun juttu
- lempi blogeja on aika paljon!
- Oon ollu vajaa kuukauden ilman punasta lihaa mutta syönyt sitä kaksi kertaa vahingossa :(
- Valokuvaus on ihanaa
- Mä en pysty kattoo kuinka monta lukijaa ihmisillä on, joten tästä haasteen tekemisestä tulee vaikeaa.
- Mutta yritän tehdä haasteen loppuun.
- Mun blogger ei toimi sillai miten sen pitäisi toimia!!!
Minun kysymykset haastetuille:
-Miksi aloitit blogin pitämisen?
-Mikä on sinun omassa blogissa parasta?
-Miten suhtaudut uusiin ihmisiin esim. luokallasi?
-Miksi otit minun haasteen vastaan?
-Mikä on suosikki asia huoneessasi?
-Mitä kunnioitat maailmassa eniten? 
-Asuisitko mielummin vuorilla vai meren äärellä?
-Mihin käytät rahasi suurimmaksi osaksi?
 -Suosikki kauppa?
-Mitä teet mieluiten kesällä?
-Harrastuksia ja jos on kerro hieman?
Haastajan kysymykset:1. Mitä teit noin tunti sitten? -Olin Jessikalla
2. Oletko kissa vai koira ihminen? -Koira

3. Uskotko horoskooppeihin? -Vahvasti, mutta en uskalla lukea niitä.
4. Mitä toivot tulevaisuudelta? -En ole ajatellu tulevaisuutta
5. Voitko lähteä ulos meikkaamatta? -Helposti
6. Oletko parisuhteessa/ihastunut? -Sitä en täälä sano.
7. Mitä sinulla on päälläsi tällä hetkellä? -siniset housut ja mustavalkonen toppi.
8. Mikä on paras tapa viettää viikonloppua/lomaa? -Pysyä liikkeessä.
9. Lukio vai ammattikoulu? Miksi? -amis ja koska se tietty ammattikoulu.
10. Rakkain esineesi? -ööö, en osaa vastata
11. Omistatko jonkun Applen laitteen? -en
Minä haastoin:
Minut haastoi:

6 kommenttia:

  1. tein antamasi haasteen, jos kiinnostaa tsekata vastaukseni, niin allaolevasta linkistä pääset postaukseen! :-)
    http://venlaolivian.blogspot.fi/2014/01/my-blogs-first-challenge.html

    VastaaPoista
  2. En tunne suo mut vaikutat hiukan itserakkaalt mut voihan vaan olla et sun kirjotus tapa on itsekeskeine:|

    VastaaPoista
  3. Petra ei todellakaa oo mikää itsekeskeine ♡ Petra on ihana muista huolehtiva epäitsekäs kaunis tyttönen joka kirjottelee tollei hassuja hassusti :33 :*

    VastaaPoista