maanantai 10. helmikuuta 2014

huominen on huomenna

Moikka!
Ruudun takana jälleen kerran hyvin iloinen tyttö jolla ei ole ollut kameraa käytössä pitkään aikaa ja nyt julkasen vanhaa kuvasaldoa. Mulla on ihan hirveä kuvailu into mutta aina se kamera on sielä Emmillä. Onneksi instagrammiin voi lisäillä ihan puhelinlaatusia kuvia :)
 Tossa kuvassa ratsastan Troija talleilla ihanalla hepalla Vaprikilla. Pahoittelen itseni suttauksen mutta mä en ollu kauheen fressi silloin.
Lauantaina Emmi teki mulle super söpöt kynnet. Mä oon ite niin huono lakkaamaan kynsiä saatikan sitten kasvattamaan niitä että on parempi jos taitavempi tekee ne mulle.
Emmi toi mulle viikonloppuna kirppari kierrokselta aivan yli ihanan hatun♥
Mun uusi houkutus ja riippuvuus, wehertit.

Hei vaan hei! Pitäkää hauska ystävänpäivä ja iloista mieltä kaikille! Puspus Petra kiittää ja kuittaa :)

4 kommenttia:

  1. Kiva blogi :) Vuokraatko tuota Vaprik heppaa vai menitkö vaa tunnil? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :--) Vaprik on tutun heppa, niin käyn aina välillä ratsastamassa sillä !

      Poista