perjantai 15. marraskuuta 2013

10 outoa asiaa minusta

Moips

Postauksia ei ole tullut joten päätin nopsaan tehdä tämän ´´erikoispostauksen´´ jota olen miettinyt jo jonkin aikaa, eli 10 outoa asiaa minusta. Kuulen useasti että mua kutsutaan oudoksi, ja totta se onkin. Olen aika outo.  Nämä kaikki asiat ovat totta ja jollakin tavoilla outoja. Osa noista asioista ärsyttää muita ihmisiä, mutta minkäs sille voi kun on syntynyt tälläseks. Älkää tuomitko olkaa kilttejä, vaikka eihän se mun maailmaa kaataisi. Postauksesta tulee taas aika tylsä kun ei niitä kuvia tullut, mutta ehkä tässä on tarpeeksi kiinnostavaa tietoa, mitä kertoa kaikille eteenpäin! Viikonloppuna toivottavasti sunnuntaina Eve tulee mun malliksi. 

1. Pelkään pimeää joissakin tilanteissa.
2. Olen joissakin asioissa perfektionisti esim. maalaamisessa.
3. Puhun itsekseni
4. Kuorin mandariinia niin kauan kunnes se on täysin "karvaton"
5. Kun hermostun, naputan kuulakärkikynää hulluna. jos minulla sellainen kädessä on.
6. Jos nauran, nauran kovaa.
7. Minun on saatava ainakin kerran päivässä huomiota, muuten turhaudun.
8. Kun kirjoitan tekstiä, siinä ei saa olla yhden yhtäkään kirjoitusvirhettä ja sen kokonaisuus täytyy näyttää hyvältä vaikkakin joskus luovutan kirjottaessani ja kirjoitusvirheitä tulee aika paljon.
9. Tulen helposti mustasukkaiseksi
10. Rakastan ilmeillä ihmisille!

Siinä kuulitte kuinka outo olen. Jos olisin kertonut enemmän kun kymmenen outoa asiaa minusta mut oltaisiin varmaan lukittu mielisairaalaan. Mitä piditte oliko ihan turha? 

Ps, Minä en olekkaan iloinen tietokoneen omistaja. Tämä asia peruuntui kokonaan, se on ikävä asia. Kuitenkin olen tänne asti pärjännyt ilman konetta niin että enköhän mä pärjää ilman sitä vielä jatkossakin. Ja hei me varattiin äitin kanssa yhdessä vihdoinkin se lomamatka joka siis on mun rippilahja. Me lähdemme 3.8.2014 Kreetan saarille viikoksi. Sitä lämpimästi odotellessa ♥ Ensi viikonloppuna alkaakin jo ensimmäiset rippikoulu jutut, eli sunnuntaina pääsee kirkkoon. Onneksi joulu tulee kohta niin saan kaikki koulujutut pois harteilta, sun muut.

: Petra

6 kommenttia:

  1. Jokanen asia kyllä kuvaa sua niin täydellisesti! Olet höps! <3 ja sul tosiaan menee ihan sairaan kauan kuorii se mandariini että saatsen karvattomaksi! ;) huomattu on!

    VastaaPoista
  2. No enpä koskaan olekkaan Petran hykertelevän hiljaa ^__^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wilma, mä en ookkaan kuullut susta pitkään aikaan :( Mitä sulle oikeen kuuluu, okei ehkä tuun chattii juttelee ;D
      No yleensä mä puhun kun olen ihan vain keskenään itseni kanssa :))

      Poista