sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Photography

Moikka!
Päivä lähti tänään käyntiin aika lepposasti, videoita kattellessa ja tuota mahtavaa kirjaa lueskeskellen :) Myöhemmin Eve tuli meille ja otettiin pari valokuvaa, ei ollut kauheen onnistunut kuvasaldo mutta kyllä nua kuvat onnistu! Kuvat on siis otettu mun tulevassa huoneessa jossa remontti on vielä valloillaan. Rento päivä on nyt puolillaan ja kohta mä menen äitin kanssa katsomaan jotakin kivaa leffaa ennenkun pitää alkaa taas kokeisiin lukemaan... Viimesessä kuvassa mulla on päällä mun uusi mekko jonka mä sain Emmiltä joku viikko sitten, mä rakastan tuota ♥


:llä Petra

7 kommenttia:

  1. minne ton sun kaveris kulmakarvat on menny

    VastaaPoista
  2. Pöö! Täältä tuli uusi lukija,ajattelin vain ilmoittaa :)
    Käy kurkkaamassa oma lifestyle-blogini: http://meandmyself95.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla :) Käyn kurkkaamassa ssen kun oo kotona :)

      Poista