sunnuntai 3. marraskuuta 2013

postaustaukoa

Moikka!
Havahduin tässä koneella ollessani siitä että en ole blogiani kirjotellut pitkään aikaan. Selkeä syy siihen on että kuvia en ole ottanut eikä aika ole riittänyt. Mutta nyt mulla on erittäin hyviä uutisia, saan oman tietokoneen! Jeah, olen toivonut sitä liian kauan ja nyt sain kuulla hyvän uutisen että saan mun äitipuolen vanhan läppärin jota hän ei voi käyttää työskennellessä mutta minulle sen tehot riittää vallan mainiosti. En ole täysin varma milloin kone tulee tänne työpöydälle asti mutta sitten kun se tänne kotiin ilmestyy alkaa kirjoittelu taas lisääntymään. Sitten vielä mun rakkaasta sarjasta Gleestä, mitä enemmän mä katon niitä jaksoja sitä enemmän alan arvostaa sitä, kunnioittamaan kaikkia ihmisiä ja uskomaan itteeni. Esimerkiksi kun katoin kakkos tuotantokauden vitos levyn neljättä jaksoa jossa klubilaiset lauloivat Lady Gaga - Born this way -biisin, tunteet nousi pystyyn ja aloin miettiä sanoja tarkkaan. Ajattelin että joku päivä tässä voisin tehdä Glee sarjasta postauksen. Kiitos kun jaksoit lukea tän pitkän höpötyksen ja hyvää koulu viikkoa kaikille!

Ps, yllätysvideota tulossa kuhan oma kone tulee!

: Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti