sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Kasvojen hoito

Heei!
Multa oli jossain vaiheessa pyydetty tällästä "kasvojen hoito" postausta. Että miten hoidan kasvojen ihoa ja mitä aineita käytän. Mun ei ekaks pitänyt tehä tätä, mutta koska mulla oli niin tylsä viikonloppu mulla oli aikaa toteuttaa tämä. Ei tästä kyllä tullut mikään hirveän upea! :) Mun mielestä on aivan ihana toteuttaa tälläsiä ´erikoispostauksia´ niin tehän voisitte antaa mulle ideoita joita jatkossa voin toteuttaa.

Aamulla:


Aamulla mä pistän tollasta dermosil puhdistusvaahtoa, joka sisältää E ja B-vitamiinia. Se on tosi mieto, joten päivän aikana naama ei näytä hirveen rasvaselta eikä se kiiltele. +se tuoksuu ihanalta ♥

Puhdistuksen jälkeen mä käytän Erisanin kasvovoidetta. Mulla on niin kuiva iho joten mun on pakko käyttää erilaisia rasvoja, muuten mun verisuonet tulee pintaan ja mä näytän mummolta. Se on aika paksua, joten sitä ei tarvitse laittaa paljoa. +se sopii meikinalusvoiteeksi.

Illalla:


Illalla mä laitan Biothermin puhdistusemulsiot, joka on paljon paksumpaa kun tuo aamuinen puhdistusvaahto. Se on ihana kun se muhii koko yön naamassa, ja se voi rauhassa kimallella yöllö. Mutta yön jälkeen kimaltelu on poissa!

Puhdistuksen jälkeen mä laitan vielä tollasta Pirkan kasvovettä, jotta viimesetkin liat lähtee naamasta. Se ei tuoksu ihmeelliselle, mutta kasvot tuntuu tuon jälkeen vauvan pyllyltä.

Kasvovoidetta käytän vielä noiden jälkeen.

Valmis!

Ei ollut mikään ihmeellinen, eihän? Noiden lisäksi tykkään hemmotella itseäni kerran viikossa mm. kasvonaamioilla ja kuorinnoilla.

4 kommenttia:

  1. Sulla on ihana blogi! :-) Tosi kiva tääkin postaus, hauska ja iloinen kirjoitustyyli siulla! :)

    VastaaPoista
  2. Puhuisitpa oikeesti tollee miten kirjotat :DD Ja oisit noi rauhalline.

    VastaaPoista