perjantai 4. lokakuuta 2013

Mökillä

Moikka!
Oivoi, ihanaa olla pitkästä aikaa blogin ääreessä. Syyni pitkään poissaoloon on se että mulla ei ole ollut käytössä konetta johon olisin voinut lisätä kuvia ja muokata. Kone mitä olen tähän asti käyttänyt, hajosi. Se on siis mun veljen kone ja siitä meni kait jotain rikki. Se saadaan luultavasti korjattua vasta joulun jälkeen kun sillä on varaa maksaa uudet osat siihen. Käytän nyt mun äitin konetta joka kylläkin ei ekana suostunut lataamaan kuvia koneelle. Mutta jostain syystä äsken se ne latasi. Mä tee nyt kaksi postausta erikseen, ettei tuu sitte liikaa kuvia yhteen postaukseen. Olin siis iskän kanssa mökillä laittamassa mökkiä talvikuntoon. Olipas taas kiva reissu. Tältä reissulta ei tullut kyllä paljoa kuvia mutta hienoja kyllä



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti