perjantai 25. lokakuuta 2013

Syysloma

Moikka!
Mulla oli tällä viikolla syysloma ja vietin sen suurimmaksi osaksi iskällä. Perjantaina kun meillä alko loma lähdin ekaks Julialle yökylään. Meillä oli tosi hauskaa, taino emmä Juliasta tiedä mutta mulla oli hauskaa. Katottiin leffoja, juteltiin ja datailtiin vaan. Repusta en tällöin jaksanut kameraa kaivaa kertaakaaan...

Launantaina mä menin suoraan Julialta iskälle ja otin todella rennosti. Iskälläkäään kamera ei sieltä repusta käteen montaa kertaan joutunut. Muina päivinä otin rennosti, leikin Niken kanssa ja katoin gleen jaksoja. Oon ihan rakastunut tuohon gleehin<3 Instagrammiin päivittelin enemmän kun tänne blogiin. Instagrammissa oon siis @ppetful :) Tiistaina ja Keskiviikkona olin A;n töissä auttamassa. Postitin paketteja ja kirjekuoria. Aika rankkaa, mut mä tykkään että saan tehä jtn töitä. 



Keskiviikkona lähdin kotiin ja me mentiin vielä illalla äitin kanssa Rallitoko treeneihin. Vedin Nanan kanssa ekaa kertaa kahdestaa radan läpi. Mulla on tosi hyvät fiilikset siitä. Nana meni niin hienosti vaikka hihnan päässä oli vähän epävarma kävelyttäjä, eli minä. Musta tuntu että mä en oikeen luottanut itteeni tarpeeksi. Mutta ens kerralla paremmin!

Torstaina mä lähin Emmin luokse yökylään seittemän aikaa aamusta. Olin ihan hurjan väsynyt, pitäis ehkä ottaa unirytmi takas ennenkun koulut alkaa. Käytiin kirpputorilla ja sieltä tarttu aivan mahtavat pöksyt mukaan! Katottiin illalla vielä Identity Thief -elokuva. Se oli tosi hauska ja hyvä elokuva illan päätteeksi.

Perjantaina me katottiin Emmin kanssa tv:eetä ja juteltiin. Neljän jälkeen menin äitin kansss kotiin. Emmi ja A tulivat Tulivat perässä omalla autolla ja illalla pelattiin perheen kanssa lautapelejä ja öidettiin hauskaa. 

Huomenna sitten Tuuriin siskon ja parin muun kanssa :) Sunnuntaina vietetään veljen synttäreitä ja palaudutaan taas syyslomalta koulurytmiin. Mun syysloma oli aika kiirettä mutta kivempi se on kun olla vaa himassa tylsistyneenä. Loppuun vielä mun yksi instagrammiin laitettu hassu kuva #weird :)


2 kommenttia:

  1. mistä toi sun blogin osore tulee :D ? Kiva blogi

    VastaaPoista
  2. No se ei hyväksyny mitään muuta mun ideaa kun ton jtn siitä se sitten synty. En viittiny vaihtaa kun moni muisti sen mun osotteen ulkoa :) kiitos :-)

    VastaaPoista